Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Czy Pasażer powinien rozmawiać z kierowcą taksówki?

Kierowcy eM Taxi Lublin zauważyli, że Pasażerowie dzielą się na bardzo rozmownych i na tych, którzy raczej są niechętni do rozmowy lub są po prostu nieśmiali. Stawiamy więc pytanie, czy rozmowa z kierowcą jest wskazana?

Czym jest rozmowa?

Rozmowa, to nic innego jak komunikacja – sztuka wzajemnego porozumiewania się, a czasami to mówienie do samego siebie. Ogólnym założeniem jest to, że komunikacja dzieli się na werbalną i niewerbalną. Komunikacja werbalna to zbiór sygnałów, które wysyłamy otoczeniu za pomocą słów. O tym, jak skuteczny będzie nasz komunikat, decyduje wiele czynników, np. rodzaj informacji, jakie chcemy przekazać, słownictwo, jakim się posługujemy, a także styl i sposób mówienia. W komunikacji werbalnej należy zwrócić szczególną uwagę na to, kim jest osoba, z którą rozmawiamy i czy wysyłany przez nas komunikat jest do niej dopasowany. Komunikacja niewerbalna obejmuje przekazywanie opinii, myśli lub uczuć bez użycia słów. Język ciała, mimika twarzy i gesty mogą wiele mówić w imieniu danej osoby. Ludzie mają tendencję do wyrażania swoich uczuć, nastrojów i myśli za pomocą mimiki twarzy. Na przykład, gdy rodzic jest w dobrym nastroju, a dzieci widzą to w jego mimice, są bardziej skłonne poprosić o zabawkę lub pozwolenie na zabawę na zewnątrz. Z drugiej strony, jeśli wyraz twarzy rodzica wygląda na zirytowany lub zdenerwowany, dziecko rzadziej prosi o zabawki lub o wspomniane pozwolenie.

To jak to jest z tą rozmową z kierowcą taksówki, na przykład w eM Taxi Lublin?

Jeżeli Klient wybiera miejsce z tyłu, nie oznacza, że jest on niewidoczny dla taksówkarza. Możliwe, że pierwsze spojrzenie będzie jeszcze przed wejściem do taksówki, przez szybę. Zarówno kierowca taksówki, jak i Ty możecie przywitać się uśmiechem na twarzy, a po otwarciu drzwi radośniejszym „Dzień dobry!” Czy to się opłaca? Oczywiście! Kierowcy eM Taxi Lublin często po zakończonej zmianie wspominają miłych Pasażerów. Jeżeli nie znasz miasta, to kierowca taksówki w Lublinie nie tylko przewiezie Cię w miejsce docelowe, ale dzięki rozmowie możliwe, że poznasz miejsca, o których dotychczas nie wiedziałeś. Kierowcy też z chęcią nawiązują dłuższe współprace po dobrej rozmowie. Jeżeli potrzebujesz przejazdów taksówką po Lublinie z większą częstotliwością, to możecie zamienić się kontaktami, co da Ci gwarancję, że podjedzie po Ciebie sprawdzony kierowca, a Twoja podróż minie w dobrej atmosferze.

Nie wiesz o czym rozmawiać?

No dobrze, ale co w sytuacji gdy nie masz pomysłu na konwersację lub kierowca nie podejmuje inicjatywy rozmowy, o której tu piszemy? Rozpoczniemy od odpowiedzenia na drugą kwestię, ponieważ sprawa jest prosta – kierowcy taksówek eM Taxi Lublin dostosowują się do Twoich preferencji. Kierowca taxi rozpoznaje intencje pasażera, spogląda w lusterko wsteczne i widzi zachowania Pasażera. Pamiętaj! Kierowca jest dla Ciebie, więc jeśli chcesz jechać przez miasto w ciszy, to nie ma problemu, kierowca oprócz użycia zwrotów grzecznościowych nie będzie „nawijał”. Po rozpoczęciu rozmowy, proces komunikacji pójdzie dalej. Hmm… tylko o czym rozmawiać? Rozmowa rozwija się czasem „z niczego” – o pogodzie, o temperaturze na zewnątrz, o tym, czy dzisiaj dobry czy zły dzień w pracy lub szkole. Nie musisz mieć asów w rękawie i błyskać umiejętnościami językowymi. Rekomendujemy luźne podejście. Nie wahaj się też poprosić kierującego taksówką o poczekanie na Ciebie w sytuacji, gdy potrzebujesz gdzieś na chwilę wyskoczyć. Możesz zapytać o najdalsze kursy – niektóre kursy w eM Taxi Lublin były naprawdę dalekie i kierowcy mają w związku z nimi dawkę dobrych historii.

Mamy nadzieję, że jeśli miałeś wątpliwości odnośnie do konwersacji z kierowcami taksówek, to je trochę rozwialiśmy. Także dzwoń pod nr 81 470 77 70 i ruszaj z eM Taxi Lublin poznając miasto i naszych niezawodnych fachowców za kołkiem!

Udostępnij ten wpis:

Przeczytaj inne wpisy: